Izbor vsebin
Domov
Predstavitev
Sodelujoči
Prireditve
Priznanja
Za medije
V žarišču
English

Novice

Priznanja 2002
Vera Brgoč iz Prestranka

TVU soustvarjamo

Dobitniki priznanj ACS za promocijo učenja in znanja 2009

Priznanje posamezniku/-ci, skupini, društvu, ustanovi, podjetju ali lokalni skupnosti za izjemne strokovne ali promocijske dosežke pri bogatitvi znanja drugih 

LEK d. d. , Ljubljana, učeče se podjetje

Predlagatelj: Vojmir Urlep, predsednik Uprave



 
»V okviru druženj, ki smo jih poimenovali A prideš?, presegamo standardne izobraževalne vsebine. Obravnavamo teme, ki se dotikajo življenja, zato pravimo - učenje za delo in življenje.« (Jasna Kos, vodja izobraževanja)

Lek, d. d., s sedežem v Ljubljani in razvejenimi enotami po Sloveniji, je dobil priznanje ne le kot učeče se podjetje, saj vemo, da je v farmacevtski industriji mogoče obstati na trgu le, če nenehno vlagaš v znanje in razvoj. Tako predlagatelja samega kot tudi komisijo je prepričala predvsem zavzetost podjetja, da v programe učenja pritegne vse zaposlene, ne glede na načrtovani razvoj kadrov in ne glede na individualno karierno pot. Pomembno je tudi to, da se za spodbujanje kulture vseživljenjskega učenja povezujejo različne službe v podjetju, še posebej pa oddelka internega komuniciranja in izobraževanja.

Sistem izobraževanja v Leku pokriva več področij. Temeljna so izobraževanja s področja zdravja in varnosti pri delu, ki jih morajo obiskovati vsi zaposleni. Potem so izobraževanja, ki spodbujajo razvoj veščin, kot na primer veščine vodenja, komuniciranja, pogajanj ... Tretjo skupino sestavljajo programi usvajanja in spopolnjevanja funkcionalnih znanj (jeziki, računalništvo), zunaj podjetja pa se zaposleni vključujejo v formalno izobraževanje oziroma v študij ob delu. Pravzaprav je kultura učenja vtkana v vse pore podjetja!

»V Leku smo ponosni, da sodimo med 10 podjetij v slovenskem prostoru, ki sistematično vlagajo v izobraževanje in znanje,« pravi vodja izobraževanja, gospa Jasna Kos. »Velik poudarek dajemo timskemu delu, skrbimo za razvoj vodij in talentov ter spodbujamo širjenje in prenos znanja med sodelavci.«

Med projekti, ki pomenijo čisto dodano vrednost, je na področju izmenjave znanj projekt A prideš?, ki je sistemu učečega se podjetja dodal povsem novo dimenzijo. Gre za posebno promocijsko kampanjo in ponudbo neformalnih izobraževanj za zaposlene, ki niso vključeni v letni plan izobraževanja v podjetju, pa tudi tiste, ki so, a lahko s pomočjo razpisanih vsebin svoje znanje še razširijo. Teme, ki jih obravnavajo, segajo tako na službeno kot tudi na osebno področje, tako da se res dotikajo vsakogar. Obravnavali so na primer usklajevanje osebnega in poklicnega življenja, herojsko pot skozi spremembe, razlog več za nasmeh, retoriko na način 'kabare poslovne retorike' ...

Špela Jurak, vodja internega komuniciranja, je projekt predstavila takole: »Projekt A prideš? je presežek vseh kanalov in orodij, ki smo jih v internem komuniciranju uporabljali doslej. Zaposleni iz različnih enot se neformalno družijo, izmenjujejo znanja in izkušnje, si posredujejo dobre prakse. To ni obvezni del izobraževanja, zato moramo uporabiti nove motivacijske kanale, da jih pritegnemo in da se sami prepričajo, da je to nekaj dobrega zanje. Iz odzivov sklepamo, da smo našli zanimiv, inovativen način prenašanja znanja med sodelavci.«
 




 << Nazaj
 
 
 
Pomembno
Strani smo prenovili.
Nov naslov:
https://tvu25.acs.si

Podprite idejo vseživljenjskega učenja
in TVU na Facebooku:


Uporabite ključnik:
#TVU2019
     
   
 

(C) 1996-2020 ACS, datum zadnje spremembe: 10.06.2019, 13:35 | Pravno obvestilo | Piškotki
Računalniška izvedba: Franci Lajovic, grafična zasnova: David Fartek
urednica: mag. Zvonka Pangerc Pahernik