| Zbirni koledar PU
|
| |
| Video produkcija
|
| |
| Glas učečih se
|
| |
| Foto in video utrinki
|
| |
|
|
|
|
|
5. Izboljšanje zbirke znanja o izobraževanju odraslih in spremljanja področja izobraževanja odraslih
|
Da bi v skladu s štirimi strateškimi cilji okvira ET 2020 podprli navedena prednostna področja, so države članice pozvane tudi, da pripomorejo k izboljšanju zbiranja, primerljivosti in analize informacij in podatkov o izobraževanju odraslih na evropski, nacionalni, regionalni in lokalni ravni. Države članice naj se usmerijo na: - aktivno sodelovanje pri izvajanju in izvajanje ključnih sporočil, ki izhajajo iz pomembnih mednarodnih raziskav in študij, kot so pregled izobraževanja odraslih (Adult Education Survey - AES), pregled stalnega poklicnega usposabljanja (Continuing Vocational Training Survey - CVTS) in program za mednarodno ocenjevanje kompetenc odraslih (Programme for the International Assessment of Adult Competencies - PIAAC),
- zbiranje zadostnih temeljnih podatkov o npr. udeležbi v izobraževanju odraslih, ponudnikih, financiranju, rezultatih in širših koristih izobraževanja za odrasle in družbo ter razširitev zbiranja podatkov na starostno skupino starejših od 64 let v okviru podaljševanja poklicnega življenja,
- krepitev spremljanja in presoje vpliva razvoja in dosežkov področja izobraževanja odraslih na evropski, nacionalni, regionalni in lokalni ravni, ob večji uporabi obstoječih instrumentov, kjer je to mogoče,
- krepitev raziskav in podrobne analize vprašanj, povezanih z izobraževanjem odraslih, razširitev obsega raziskav na nova področja in spodbujanje bolj interdisciplinarne analize in analize perspektiv,
- poročanje o politikah izobraževanja odraslih v okviru skupnega poročila o napredku o „ET 2020" za posamezno leto.
<< Nazaj
|
|
|
|
|
|
|
| Diseminacija
| Obveščanje politikov, strokovnjakov in najširše javnosti o projektnih dejavnostih in izidih: diseminacija
| |
| e-kotiček
| Dostopajte do aktualnih informacij na področju e-izobraževanja: e-kotiček.
| |
| Facebook
|
| |
| Projekt PU
| koordinira:
Izvedba tega projekta je financirana s strani Evropske komisije. Vsebina publikacije je izključno odgovornost avtorja in v nobenem primeru ne predstavlja stališč Evropske komisije. in s podporo:
| |
|