Šest ambasadorjev učenja je v dogovoru z UPI-LU Žalec v aprilu in maju v svojih okoljih zbiralo mnenja učečih se o tem, kaj, zakaj in kako bi se učili in kaj naj bi politiki ukrenili za pospeševanje vseživljenjskega učenja. Odgovori so objavljeni v knjižici Naj se sliši moj glas.
Pokazalo se je, da si mladi želijo izkušenj, praktičnega znanja, alternativnih metod učenja, malo starejši se učijo za poklic, še starejši za svojo dušo. Vsako mnenje učečega se je za UPI-LU Žalec nov izziv, nova priložnost, snov za razmišljanje. Kljub temu jih je presenetilo, da so se nekateri učeči se v knjižici na dolgo razpisali, kot da želijo vso svoje razmišljanje izliti na papir, ga spraviti iz sebe, ga nekomu posredovati in iz njega poskusiti narediti akcijo. Drugi so bili v mnenjih kratki, a jedrnati, sporočilni. Vsi vprašani pa so potrdili domnevo, da učeči se želijo povedati svoje mnenje, za katerega pričakujejo, da bo naletelo na odprta ušesa in resno obravnavo. Kot na primer: »Več ko bo nas, udeležencev, ki bomo zahtevali nova znanja, bolj bomo opozarjali politike, da morajo za vseživljenjsko učenje nameniti več finančnih sredstev.«
Na stojnicah PU je sodelovala tudi Mirica Vasle, dobitnica priznanja za promocijo učenja in znanja odraslih 2011 in prejemnica lokalnega Oskarja za učenje, ki ga podeljuje UPI-LU Žalec.
Na novinarski konferenci je o potrebi po medgeneracijskem učenju spregovorila Tjaša Dolinšek, Unesco glasnica iz Osnovne šole Griže.
Med dobitniki priznanj ACS sta tudi koordinator žalske Parade učenja - UPI - ljudska univerza Žalec ter
njen podpornik, Občina Žalec.
<< Nazaj