Dobitniki priznanj ACS za promocijo učenja in znanja 2008
Priznanje posamezniku/-ci, skupini, društvu, ustanovi, podjetju ali lokalni skupnosti za izjemne strokovne ali promocijske dosežke pri bogatitvi znanja drugih
Mercator d. d.
(članice uprave za splošne, pravne, kadrovske zadeve: Vera Aljančič Falež) Predlagatelj: Turistična zveza Slovenije
Med letošnje dobitnike priznanj za izjemne strokovne in promocijske dosežke pri bogatitvi znanja drugih se uvršča tudi Poslovni sistem Mercator d.d. Kot največje trgovsko podjetje v Sloveniji dokazuje, da je znanje pomemben dejavnik tako pri zagotavljanju poslovne uspešnosti podjetja kot tudi zadovoljstva zaposlenih in širše javnosti.
Mercator načrtuje in namenja izobraževalne dejavnosti predvsem svojim zaposlenim, saj sledi načelu, da se zadovoljstvo in strokovnost zaposlenih odražata na kakovosti storitev in zadovoljstvu kupcev. V podjetju so zasnovali in uvedli več izvirnih rešitev, pomembnih za kulturo učenja in napredovanja v lastnih vrstah, med katerimi želimo še posebej opozoriti na mrežo internih učiteljev, e-knjižnico, kjer je na voljo vsa interna literatura, in dobro razvit program izobraževanj na delovnem mestu. Izjemoma omogočajo tudi spopolnjevanje zunaj podjetja. Z usposabljanjem na Mercatorjevi Poslovni akademiji izobražujejo svoje obetavne kadre. Zaposlenim na odgovornih delovnih mestih povrnejo stroške izobraževanja in jim omogočajo občasna usposabljanja v tujini, saj morajo biti seznanjeni z globalnimi trendi.
Poleg usposabljanj za zaposlene je pomembna tudi Mercatorjeva podpora izobraževalnim dejavnostim v mestih, šolah, knjižnicah, Mercatorjevih centrih in drugod. Do sedaj so v Mercatorju pomagali pri prenovi poklica prodajalec. V njihovo šolo za poslovodenje se je v letu 2008 vključila večina poslovodij iz vse Slovenije. Svoje dejavnosti, dosežke in izzive predstavljajo različnim ciljnim skupinam, kot so študentje, sindikati, šole itd.
Sodelujejo tudi z ustanovami in drugimi izvajalci izobraževalnih programov, ki jih podprejo kot sponzorji ali donatorji. V zadnjih letih je bilo še posebej dragoceno sodelovanje s Komisijo za mladino in izobraževanje pri Turistični zvezi Slovenije. Njenemu festivalu Turizmu pomaga lastna glava omogočajo, da v centrih Mercator po vsej Sloveniji predstavljajo sadove dela turističnih podmladkov v šolah, pa tudi izvirnost prvih turističnih korakov v vrtcih. Mercatorjeva vloga v promociji kulture učenja je torej vsestranska in zato dragocena tudi za najširšo javnost.