Dobitniki priznanj ACS za promocijo učenja in znanja 2006
Priznanje posamezniku/-ci, skupini, društvu, ustanovi, podjetju ali lokalni skupnosti za izjemne strokovne ali promocijske dosežke pri bogatitvi znanja drugih
Andragoški zavod Maribor – Ljudska univerza
Predlagatelj: Mestna občina Maribor, župan Boris Sovič
V službi ljudi ob Dravi
Andragoški zavod Maribor – Ljudska univerza je izobraževalna ustanova s 85-letno tradicijo, zato se ni čuditi, da je njena dejavnost vsestransko razvita, tako po obsegu kot po vsebini in kakovosti programov. Z zavestno programsko vpetostjo v socialno okolje, upoštevajoč razvojne potrebe Maribora, sooblikuje utrip mesta in njegovega širšega zaledja. Andragoški zavod je nosilec mnogih inovativnih izobraževalnih projektov. Kot žarišče kulture vseživljenjskega učenja je prepoznaven doma in v tujini. Je izvajalec projektnega učenja za mlade, informiranja in svetovanja na področju izobraževanja odraslih, usposabljanj za življenjsko uspešnost in promocije kulture učenja v okviru TVU. Zagotavlja kakovostno delovanje središča za samostojno učenje, študijskih krožkov in univerze za tretje življenjsko obdobje. Andragoški zavod Maribor je izbrana organizacija za zunanje preverjanje znanja tujih jezikov ter nosilec licence Goethejevega inštituta za SV Slovenijo. Z razmahom višjega in visokega šolstva je postal študijsko središče treh visokošolskih zavodov. Je izvajalec usposabljanj po certifikatnem sistemu in programa 10.000+. Pri snovanju programov znajo na Andragoškem zavodu Maribor upoštevati potrebe vseh generacij, pa tudi ljudi s posebnimi potrebami. vključujejo se v projekte, ki jih sofinancira Evropska zveza, in tako ustvarjajo dragocena mednarodna partnerstva. Zasnovali so šolo za starše in otroke priseljenih družin (iz držav zunaj EU) – program INTI, sodelovali v projektih School is cool, Go – Europe – go ter v Mobile Game Based Learning (razvijanje inovativnega učnega okolja). V zadnjem obdobju je bil še posebej odmeven jezikovni festival (v okviru Socrates-Lingua), ki je s preprostimi, a učinkovitimi promocijskimi prijemi vse mesto seznanjal z jeziki novih držav članic EU. Za medijsko učinkovitost je prejel projekt kar pet prestižnih oglaševalskih nagrad ter uvrstitev na finalno prireditev v Cannesu.