|
|
Priznanja 2006 Tomaž Voršič iz Kranja |
|
|
|
|
|
Osebna izkaznica projekta IntALWinE |
|
|
|
Naziv projekta: | | Mednarodni Teden učečih se odraslih v Evropi International Adult Learners' Week in Europe | | | Kratki naziv: IntALWinE
Časovni okvir: 2003-2006 Program: Grundtvig 4 Spletna stran: http://www.unesco.org/ education/uie/InternationalALW/ IntALWinE/index.htm
Koordinator: Unescov inštitut za vseživljenjsko učenje, Hamburg, Nemčija Partnerske države: Avstrija, Belgija/Flandrija, Bolgarija, Ciper, Estonija, Finska, Islandija, Italija, Litva, Madžarska, Norveška, Romunija, Slovenija, Španija, Švica in Velika Britanija. |
Vsebina: izmenjava izkušenj na treh tematskih področjih: Instrumentalni pomen festivalov učenja: orodje za mobiliziranje in zagovorništvo, Operativne izboljšave pri organizaciji festivalov učenja in Glas udeležencev: izkušnje in aspiracije; študijski obiski festivalov učenja in njihovih krovnih ustanov; priprava spletnih zbirk primerov dobre prakse ter izdaja publikacij. Opis: Sodelovanje nacionalnih koordinatorjev iz šestnajstih evropskih držav je bilo namenjeno pridobitvi nadaljnjih spodbud za razvoj festivalov učenja v Evropi. Andragoški center Slovenije je intenzivneje sodeloval v tematski skupini, katere strateški cilj je bil predstavitev in vpeljava koncepta 'forum učečih se odraslih'. Predstavniki sodelujočih držav (načeloma dobitniki priznanj/nagrad za izjemne dosežke v izobraževanju odraslih) so se udeležili Mednarodnega foruma učečih se v Veliki Britaniji, oktobra 2004. Tam so se spoznali s to obliko zagovorništva, ki uspešno deluje v Angliji in na Škotskem, v Kataloniji in nekaterih afriških državah ter v Kanadi, vpeljujejo pa ga tudi v Avstraliji in Novi Zelandiji. Skupina se je ponovno srečala na študijskem obisku Tedna učečih se odraslih v Veliki Britaniji, maja 2005, in prišla do zaključka, da je za vpeljavo forumov potrebno pridobiti denarno in moralno podporo na nacionalni in mednarodni ravni. V okviru te tematske skupine je izšla tudi mednarodna publikacija, v kateri so objavljene življenjske zgodbe odraslih iz sodelujočih držav, ki so z učenjem bistveno povečali kakovost svojega življenja in pomembno vplivali na svoje okolje. Drugi dve tematski skupini sta se posvetili zbiranju uspešnih pristopov k pripravi in izpeljavi festivalov učenja, oblikovanju strateških in operativnih napotkov za sodelovanje z mediji, sponzorji, izvajalci in politiki ter pripravi sistematične metode evalvacije učinkov festivalov učenja. Vsi partnerji smo prispevali primere za skupne zbirke zgodb, metod in orodij; ti so objavljeni na spletni strani projekta. Rezultati: ustanovitev Mednarodnega foruma udeležencev, izdaja publikacije z življenjskimi zgodbami uspešnih učencev I did it my way: Journeys of learning in Europe (2005); zbirke in spletne predstavitve primerov dobre praske; lobiranje in zagovorništvo na mednarodni in nacionalni ravni; projektna zgibanka in spletna stran, končna publikacija Beating the Drums for Attention (2007) in njena slovenska različica S festivalskimi zvoki za vecjo pozornost.pdf (2.79 MB) (2007). Rezultat sodelovanja v projektu IntALWinE je tudi prvo srečanje foruma učečih se odraslih v Sloveniji, septembra 2005. Dejavnosti po zaključku projekta: pod vodstvom Škotskega partnerstva za izobraževanje odraslih je večina partnerjev pristopila k oblikovanju novega projekta, katerega cilj je uveljaviti glas učečih se in slednjim omogočiti, da se organizirajo v evropsko in nacionalne mreže z namenom, da svoje poglede izrazijo in si jih izmenjajo na različnih forumih na mednarodni in državni ravni.
<< Nazaj
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Podprite idejo vseživljenjskega učenja in TVU na Facebooku:
Uporabite ključnik:
#TVU2019
|