Izbor vsebin
Domov
Predstavitev
Sodelujoči
Prireditve
Priznanja
Za medije
V žarišču
English

Novice
• Vabimo na 23. Andragoški kolokvij
• Vabimo na novinarski konferenci
• Vabimo na nacionalno odprtje TVU 2019

Priznanja 2010
Program Projektno učenje za mlajše odrasle, Ljudska univerza Radovljica

TVU soustvarjamo

Osebna izkaznica projekta IntALWinE

 Naziv projekta:

 

Mednarodni Teden učečih se odraslih v Evropi
International Adult Learners' Week in Europe

   

Kratki naziv: IntALWinE

Časovni okvir: 2003-2006
Program: Grundtvig 4
Spletna stran: http://www.unesco.org/
education/uie/InternationalALW/
IntALWinE/index.htm


Koordinator: Unescov inštitut za vseživljenjsko učenje, Hamburg, Nemčija
Partnerske države: Avstrija, Belgija/Flandrija, Bolgarija, Ciper, Estonija, Finska, Islandija, Italija, Litva, Madžarska, Norveška, Romunija, Slovenija, Španija, Švica in Velika Britanija.

Vsebina: izmenjava izkušenj na treh tematskih področjih: Instrumentalni pomen festivalov učenja: orodje za mobiliziranje in zagovorništvo, Operativne izboljšave pri organizaciji festivalov učenja in Glas udeležencev: izkušnje in aspiracije; študijski obiski festivalov učenja in njihovih krovnih ustanov; priprava spletnih zbirk primerov dobre prakse ter izdaja publikacij.

Opis: Sodelovanje nacionalnih koordinatorjev iz šestnajstih evropskih držav je bilo namenjeno pridobitvi nadaljnjih spodbud za razvoj festivalov učenja v Evropi. Andragoški center Slovenije je intenzivneje sodeloval v tematski skupini, katere strateški cilj je bil predstavitev in vpeljava koncepta 'forum učečih se odraslih'. Predstavniki sodelujočih držav (načeloma dobitniki priznanj/nagrad za izjemne dosežke v izobraževanju odraslih) so se udeležili Mednarodnega foruma učečih se v Veliki Britaniji, oktobra 2004. Tam so se spoznali s to obliko zagovorništva, ki uspešno deluje v Angliji in na Škotskem, v Kataloniji in nekaterih afriških državah ter v Kanadi, vpeljujejo pa ga tudi v Avstraliji in Novi Zelandiji. Skupina se je ponovno srečala na študijskem obisku Tedna učečih se odraslih v Veliki Britaniji, maja 2005, in prišla do zaključka, da je za vpeljavo forumov potrebno pridobiti denarno in moralno podporo na nacionalni in mednarodni ravni. V okviru te tematske skupine je izšla tudi mednarodna publikacija, v kateri so objavljene življenjske zgodbe odraslih iz sodelujočih držav, ki so z učenjem bistveno povečali kakovost svojega življenja in pomembno vplivali na svoje okolje. Drugi dve tematski skupini sta se posvetili zbiranju uspešnih pristopov k pripravi in izpeljavi festivalov učenja, oblikovanju strateških in operativnih napotkov za sodelovanje z mediji, sponzorji, izvajalci in politiki ter pripravi sistematične metode evalvacije učinkov festivalov učenja. Vsi partnerji smo prispevali primere za skupne zbirke zgodb, metod in orodij; ti so objavljeni na spletni strani projekta.

Rezultati: ustanovitev Mednarodnega foruma udeležencev, izdaja publikacije z življenjskimi zgodbami uspešnih učencev I did it my way: Journeys of learning in Europe (2005); zbirke in spletne predstavitve primerov dobre praske; lobiranje in zagovorništvo na mednarodni in nacionalni ravni; projektna zgibanka in spletna stran, končna publikacija Beating the Drums for Attention (2007) in njena slovenska različica S festivalskimi zvoki za vecjo pozornost.pdf S festivalskimi zvoki za vecjo pozornost.pdf (2.79 MB) (2007). Rezultat sodelovanja v projektu IntALWinE je tudi prvo srečanje foruma učečih se odraslih v Sloveniji, septembra 2005.

Dejavnosti po zaključku projekta: pod vodstvom Škotskega partnerstva za izobraževanje odraslih je večina partnerjev pristopila k oblikovanju novega projekta, katerega cilj je uveljaviti glas učečih se in slednjim omogočiti, da se organizirajo v evropsko in nacionalne mreže z namenom, da svoje poglede izrazijo in si jih izmenjajo na različnih forumih na mednarodni in državni ravni.


 << Nazaj
 
 
 

Povezujemo se:


Pomembno
Strani smo prenovili.
Nov naslov:
https://tvu25.acs.si

Podprite idejo vseživljenjskega učenja
in TVU na Facebooku:


Uporabite ključnik:
#TVU2019
     
   
 

(C) 1996-2022 ACS, datum zadnje spremembe: 10.06.2019, 15:35 | Pravno obvestilo | Piškotki
Računalniška izvedba: Franci Lajovic, grafična zasnova: David Fartek
urednica: mag. Zvonka Pangerc Pahernik