Izvajalci prireditev TVU 2024
Osnovna šola Muta
Šolska ulica 6, 2366 MutaTelefon: 02 88 79 520
E-naslov: krajnc.jozica@gmail.com
Spletna stran: https://www.osmuta.si/
Kontaktna oseba
Jožica Krajnc
E-naslov: krajnc.jozica@gmail.com
PRIREDITVE
Muta, 16. 5. 2024 ob 15.00
V okviru tedna vseživljenjskega učenja po potekala delavnica Zabavna kuhinja za učence naše šole. Tema letošnjega projekta je Sreča je v znanju. Delavnica bo potekala 16. maja 2024, kjer se bodo učenci od 1. razreda pa do 9. razreda preizkusili v peki peciva. Delavnica bo potekala v treh delih. Najmlajši, to so vrtec in učenci od 1. do 3. razreda, se bodo preizkusili v peki čokoladnih kroglic. Učenci od 4. razreda naprej pa bodo pekli janeževe upognjence. Ob koncu kuhanja seveda sledi postrežba pečenih jedi in klepet.
CILJI DELAVNICE:
• Učenci se medsebojno družijo,
• Učenci se navajajo na branje receptov,
• Učenci se učijo upoštevati navodila,
• Učenci razvijajo veščine in ročne spretnosti, ki so potrebne za pripravo jedi,
• Učenci se urijo v komunikaciji, sodelovanju in skupnemu iskanju rešitev
Več >>, 23. 5. 2024 ob 15.00
- PRAVLJIČNA DELAVNICA kjer se bomo skupaj potopili v čarobni svet zgodbe Deček in sreča (Irena Androjna) in bomo skupaj iskali srečo.
-
- DRAMATIZACIJA ZGODBE IN OGLED IGRE
- Otroci iz DSPja bodo prevzeli vlogo različnih likov iz zgodbe Deček in sreča (Irena Androjna) in jo odigrali v obliki kratke igre. To je posebna priložnost, da se izrazijo, bodo vključeni v ustvarjalni proces igre in se bodo učili medsebojnega sodelovanja.
- CILJI
- Razvijanje empatije: Otroci bodo spoznali, da so vsi liki v zgodbi, vključno z dečkom, deklico na igrišču, starko in drugimi, občutili različna čustva, kot so osamljenost, radost, potreba po pomoči in prijaznosti. To jim bo pomagalo razumeti, kako se lahko počuti druga oseba.
- Razumevanje pomena medsebojne pomoči: Otroci bodo spoznali, da so drobna dejanja prijaznosti in pomoči lahko vir sreče in zadovoljstva tako za tiste, ki jih nudijo, kot za tiste, ki jih prejemajo. To jim bo pomagalo razumeti, kako pomembno je biti pozoren na potrebe drugih in kako lahko s svojimi dejanji polepšajo življenje drugim.
- Spoštovanje raznolikosti: Otroci bodo preko različnih likov v zgodbi spoznali, da vsak posameznik doživlja različne življenjske izkušnje in čustva. To jim bo pomagalo razvijati spoštovanje do raznolikosti in različnosti ter razumeti, da vsakdo zasluži enako pozornost, spoštovanje in sočutje.
- Učenje, da je sreča v drobnih stvareh: Otroci bodo spoznali, da sreča ni nekaj, kar bi morali iskati daleč stran, ampak je lahko prisotna v vsakdanjih situacijah, kot so prijateljstvo, skrb za druge in drobni trenutki veselja. To jim bo pomagalo ceniti majhne radosti v življenju ter biti bolj pozorni na lepote in priložnosti, ki jih ponuja narava in vsak dan.
- VODENA DISKUSIJA: KAJ POMENI SREČA IN KAJ JE SPOROČILO IGRE
- Spodbujati razmišljanje o pomenu sreče v življenju.
- Poudariti sporočilo zgodbe "Deček in sreča" ter njegov pomen za vsakdanje življenje.
- - CILJI:
- Ustvarjalnost:
- Spodbujati otrokovo ustvarjalnost in domišljijo pri izražanju pojma sreče.
- Sodelovanje:
- Spodbujati sodelovanje med otroki, ki lahko pomagajo tistim, ki še ne znajo pisati.
- Spodbujati pozitivno komunikacijo in medsebojno pomoč med udeleženci.
- Razumevanje in spoštovanje raznolikosti:
- Razvijati razumevanje, da ima vsak posameznik svoj pogled na srečo, ki je lahko različen.
- Spodbujati spoštovanje različnih interpretacij sreče med otroki.
- Občutek pripadnosti:
- Poudariti občutek pripadnosti in skupnosti med otroki, ko bodo njihove kartice obesili skupaj.
- Spodbujati občutek ponosa in zadovoljstva ob končnem izdelku.
- Pravljica 'Deček in sreča' uči, da je sreča včasih blizu nas, le odpreti moramo oči in srce ter ceniti drobne trenutke radosti, ki nas obdajajo."
- po pravljici bodo MALE SIVE CELICE med dvema skupinama
USTVARJANJE KARTIC Z NASLOVOM »SREČA JE«
Več >>Muta, 30. 5. 2024 ob 15.00
a. Dejavnosti likovne delavnice MILENA REPNIK
- slikanje v skupini na velik format
- v skupini so otroci različnih starosti
Cilji:
- sprejemanje mnenja drugih
- razvijanje strpnosti
- sodelovanje različno starih otrok
- razvijanje sproščenih odnosov in empatije
- razvijanje komunikacijskih veščin: poslušanje, izražanje mnenj, pomislekov, predlogov, idej
- razvijanje ustvarjalnosti in likovnega izražanja občutkov
a. Delavnica Microbit - TINE PAJK - 30. 5. 2024, ob 15.uri
- Od 4. do 9. razreda, skupina od 15 do 20 učencev
- Naslov PROGRAMIRAJ, USTVARJAJ, NAVDIHUJ
CLJI:
Pozna osnove delovanja Microbita
Zna izdelati preprost program.
Zna preiskusiti delovanje programa
b. NARAVOSLOVNA DELAVNICA – NEJC BABIČ, MARUŠA HRIBERNIK 1. DO 9. RAZRED – 30. 5. 2024, ob 15. uri
Cilji delavnice
Splošni cilji:
• Razvijanje radovednosti in spoštovanja do naravnega okolja.
• Spoznavanje osnovnih fizikalnih principov delovanja raket.
• Razumevanje vpliva različnih dejavnikov na gibanje raket (potisk, teža, zračni upor).
• Razvijanje spretnosti načrtovanja, izdelave in testiranja preprostih raket.
• Spodbujanje timskega dela, sodelovanja in komunikacije.
• Krepitev ustvarjalnosti in reševanja problemov.
• Doživljanje veselja ob opazovanju poleta rakete, ki so jo učenci sami izdelali.
Cilji po razredih:
1. do 3. razred:
• Učenci spoznajo osnovne dele rakete in njihovo funkcijo.
• Razumejo princip delovanja rakete (potisk, teža).
• Izdelajo preprosto raketo iz papirja in plastenke.
• Opazujejo polet rakete in opišejo svoje opažanja.
• Tekmujejo med seboj, katera raketa bo letela najdlje ali najvišje.
4. do 6. razred:
• Učenci spoznajo različne vrste raket in njihovo uporabo.
• Razumejo vpliv različnih dejavnikov na gibanje raket (potisk, teža, zračni upor).
• Izdelajo preprosto raketo iz papirja in plastenke.
• Izračunajo višino, ki jo bo dosegla raketa.
• Tekmujejo med seboj, katera raketa bo letela najdlje ali najvišje.
7. do 9. razred:
• Učenci raziskujejo različne modele raket in načrtujejo lastne modele.
• Uporabijo znanje fizike za izračunavanje optimalne oblike in velikosti rakete.
• Izdelajo preprosto raketo iz papirja in plastenke.
• Tekmujejo med seboj, katera raketa bo letela najdlje ali najvišje.
• Razpravljajo o vplivu človeške dejavnosti na okolje in o pomenu varovanja okolja.
Potek delavnice:
1. Uvod (5 minut):
• Učitelj predstavi temo delavnice in njene cilje.
• Učencem pokaže slike ali videoposnetke različnih vrst raket.
• Kratko razloži osnovne principe delovanja raket.
2. Dejavnost (40 minut):
• Učitelj jim predstavi navodila za izdelavo rakete.
• Učenci samostojno izdelajo svojo raketo po navodilih.
• Učitelj med delom nudi pomoč in odgovarja na vprašanja.
3. Izstrelitev raket (30 minut):
• Učenci se premestijo na igrišče.
• Vsak izstreli svojo raketo.
• Učenci opazujejo polet raket in beležijo svoje opažanja.
4. Zaključek (15 minut):
• Učenci razpravljajo o rezultatih poskusa.
• Podrobneje razložijo delovanje raket in fizikalne sile, ki vplivajo na njihovo gibanje.
• Izpostavijo kaj so se naučili in kaj jim je bilo pri delavnici všeč.
Več >>Muta, 6. 6. 2024 od 13.00 do 14.00
Dejavnost bo potekala na razredni stopnji na OŠ Muta. Devetošolci bodo obiskali prvošolce, se jim predstavili ter nato skupaj z njimi igrali različne didaktične igre po skupinah kot na primer: človek ne jezi se, karte, spomin,… Medgeneracijsko sodelovanje bo potekalo tudi z upokojenci občine Mute, ki bodo obiskali OŠ Muta in se pridružili učencem v 2. in 3. razredu. Medsebojno sodelovanje bo potekalo preko igre, in sicer z igranjem didaktičnih iger. Pri igri se bodo učenci med seboj spoznali, povezali, razvili lepe in spoštljive medsebojne odnose.
Cilji:
Razvijanje dobrih medsebojnih odnosov, razvijanje medgeneracijskega sodelovanja, medsebojno sodelovanje in povezovanje učencev na šoli, spoznavanje novih iger, razvijanje pozitivnih socialnih veščin, razvijanje strpnosti.
Več >>Muta, 13. 6. 2024 od 15.00 do 16.30
a. DRAMSKA - za 1. triado in vrtec
- Dejavnosti – dramatizacija igrice
-izdelovanje izdelka – lutke na palici
b. FILMSKA DELAVNICA – MOJCA - 13. 6. 2024. OB 15. URI
- Ogled mladinskega filma v dvorani Kinhofen
- Za 2. in 3. triado
"Vesolje med nami" je ganljiva mladinska drama, ki nas popelje v svet odkrivanja ne le vesolja, temveč tudi življenjskih resnic. Skozi nenavadno prijateljstvo med Tobijem in Hermanom razkriva moč znanja in spoznanj, ki presegajo meje zemeljskega bivališča. Film nas navdihuje k razmišljanju o univerzalnih lekcijah, ki jih lahko pridobimo iz astronomije in medčloveških odnosov.
Naslov: Tema »Sreča je v znanju«; naslov filma "Vesolje med nami"
Datum: 13.6. ob 15.00
Lokacija: dvorana Kienhofen (občinska stavba)
Program:
1. Uvodni pozdrav: Pozdrav in spodbuda k pričakovanju odkrivanja poglobljenih tematik filma ter k primernemu obnašanju.
2. Ogled filma: Predvajanje filma "Vesolje med nami". Pred ogledom spodbudimo udeležence k opazovanju ključnih dogodkov, likov in sporočil filma, o katerih bodo nato lahko razpravljali.
3. Refleksija in zaključek: Delavnico zaključimo s kratko refleksijo, kjer udeleženci delijo svoje glavne uvide in spoznanja iz filma. Poudarimo ključne nauke, ki so jih pridobili iz filma, ter jih spodbudimo k razmišljanju o tem, kako lahko te nauke uporabijo v svojem vsakdanjem življenju.
Cilji delavnice "Sreča je v znanju":
1. Spodbujanje kritičnega razmišljanja: Učence bomo spodbujali k kritičnemu analiziranju vsebine filma in povezovanju pridobljenega znanja s tematikami, ki jih obravnava (raznolikost ljudi, sprejemanje, znanje, prijateljstvo, vesolje, …).
2. Kreativno izražanje in ustvarjalnost: Udeleženci bodo spodbujeni h kreativnemu izražanju svojih misli, čustev in idej, ki izhajajo iz filma. S tem bodo razvijali svojo ustvarjalnost in sposobnost uporabe pridobljenega znanja v umetniškem kontekstu (lahko kasneje poustvarjajo – v šoli ali doma).
3. Povezovanje znanja z vsakdanjim življenjem: Glavni cilj delavnice bo poudarjanje povezave med pridobljenim znanjem iz filma in njegovo uporabo v vsakdanjem življenju učencev. S tem bomo spodbujali praktično uporabo naučenega in razvijali sposobnost prenosa znanja v realne situacije.
S temi cilji bomo zagotovili, da bo delavnica bogata, poučna in navdihujoča izkušnja za vse učence.
Več >>