Izvajalci prireditev TVU 2023

Inštitut gibanja

Plese 9a, 9000 Murska Sobota
Telefon: 041 846 260
E-naslov: institut.gibanja@gmail.com
Kontaktna oseba

Simona Kolarič
E-naslov: institut.gibanja@gmail.com


 

PRIREDITVE

Murska Sobota, 24. 5. 2023 ob 10.30
Inštitut gibanja skrbi za vašo hrbtenico, da bo poravnana in da bo vaše življenje teklo na podlagi dobre telesne drže. Da boste do tega prišli na prijazen način za svoje telo, prijeten za občutke, pa naj bo to druženje v skupini ali delo od doma, prilagojeno vašemu delu in načinu življenja. Še najbolj pomembno pa se nam zdi najti oblike gibanja, ki so vam osebno všeč in vam prinašajo zadovoljstvo, da je končni rezultat vašega gibanja vedno pametno izkoriščen prosti čas. Ob 10.30 bomo na Paradi učenja izvedli pisano telovadbo za vse, ki so željni sprostitve, druženja in kar je najbolj pomembno – gibanja. Več >>

Murska Sobota, 30. 5. 2023 ob 17.00
Gibati se. Najti način, metodo, pristop, ki vam je všeč, ki vam je prijetna, ki vas prepriča, da je vredno telovaditi. Raje pogosto in manj, kot poredko in preveč. Če so informacije, kaj je potrebno v vašem gibanju popraviti, pravilne in natančne, vam gibanje na dnevni in tedenski ravni ne bo vzelo veliko časa. Sledljivi in merljivi rezultati na dosegu roke pa naj bodo vaše glavno vodilo, koliko gibanja je za vas ravno dovolj. Več >>

Murska Sobota, 30. 5. 2023 ob 18.00
Gibati se. Najti način, metodo, pristop, ki vam je všeč, ki vam je prijetna, ki vas prepriča, da je vredno telovaditi. Raje pogosto in manj, kot poredko in preveč. Če so informacije, kaj je potrebno v vašem gibanju popraviti, pravilne in natančne, vam gibanje na dnevni in tedenski ravni ne bo vzelo veliko časa. Sledljivi in merljivi rezultati na dosegu roke pa naj bodo vaše glavno vodilo, koliko gibanja je za vas ravno dovolj. Več >>

Murska Sobota, 31. 5. 2023 ob 15.00
Gibati se. Najti način, metodo, pristop, ki vam je všeč, ki vam je prijetna, ki vas prepriča, da je vredno telovaditi. Raje pogosto in manj, kot poredko in preveč. Če so informacije, kaj je potrebno v vašem gibanju popraviti, pravilne in natančne, vam gibanje na dnevni in tedenski ravni ne bo vzelo veliko časa. Sledljivi in merljivi rezultati na dosegu roke pa naj bodo vaše glavno vodilo, koliko gibanja je za vas ravno dovolj. Več >>

Ljutomer, 7. 6. 2023 ob 16.30
Gibati se. Najti način, metodo, pristop, ki vam je všeč, ki vam je prijetna, ki vas prepriča, da je vredno telovaditi. Raje pogosto in manj, kot poredko in preveč. Če so informacije, kaj je potrebno v vašem gibanju popraviti, pravilne in natančne, vam gibanje na dnevni in tedenski ravni ne bo vzelo veliko časa. Sledljivi in merljivi rezultati na dosegu roke pa naj bodo vaše glavno vodilo, koliko gibanja je za vas ravno dovolj. Več >>

Radenci, 14. 6. 2023 ob 18.00
Gibati se. Najti način, metodo, pristop, ki vam je všeč, ki vam je prijetna, ki vas prepriča, da je vredno telovaditi. Raje pogosto in manj, kot poredko in preveč. Če so informacije, kaj je potrebno v vašem gibanju popraviti, pravilne in natančne, vam gibanje na dnevni in tedenski ravni ne bo vzelo veliko časa. Sledljivi in merljivi rezultati na dosegu roke pa naj bodo vaše glavno vodilo, koliko gibanja je za vas ravno dovolj. Več >>

Murska Sobota, 15. 6. 2023 ob 16.00
Gibati se. Najti način, metodo, pristop, ki vam je všeč, ki vam je prijetna, ki vas prepriča, da je vredno telovaditi. Raje pogosto in manj, kot poredko in preveč. Če so informacije, kaj je potrebno v vašem gibanju popraviti, pravilne in natančne, vam gibanje na dnevni in tedenski ravni ne bo vzelo veliko časa. Sledljivi in merljivi rezultati na dosegu roke pa naj bodo vaše glavno vodilo, koliko gibanja je za vas ravno dovolj. Več >>

Murska Sobota, 15. 6. 2023 ob 17.00
Gibati se. Najti način, metodo, pristop, ki vam je všeč, ki vam je prijetna, ki vas prepriča, da je vredno telovaditi. Raje pogosto in manj, kot poredko in preveč. Če so informacije, kaj je potrebno v vašem gibanju popraviti, pravilne in natančne, vam gibanje na dnevni in tedenski ravni ne bo vzelo veliko časa. Sledljivi in merljivi rezultati na dosegu roke pa naj bodo vaše glavno vodilo, koliko gibanja je za vas ravno dovolj. Več >>

Skip to content