Prireditev TVU 2024
Popoldansko druženje
a. Dejavnosti likovne delavnice MILENA REPNIK
- slikanje v skupini na velik format
- v skupini so otroci različnih starosti
Cilji:
- sprejemanje mnenja drugih
- razvijanje strpnosti
- sodelovanje različno starih otrok
- razvijanje sproščenih odnosov in empatije
- razvijanje komunikacijskih veščin: poslušanje, izražanje mnenj, pomislekov, predlogov, idej
- razvijanje ustvarjalnosti in likovnega izražanja občutkov
a. Delavnica Microbit - TINE PAJK - 30. 5. 2024, ob 15.uri
- Od 4. do 9. razreda, skupina od 15 do 20 učencev
- Naslov PROGRAMIRAJ, USTVARJAJ, NAVDIHUJ
CLJI:
Pozna osnove delovanja Microbita
Zna izdelati preprost program.
Zna preiskusiti delovanje programa
b. NARAVOSLOVNA DELAVNICA – NEJC BABIČ, MARUŠA HRIBERNIK 1. DO 9. RAZRED – 30. 5. 2024, ob 15. uri
Cilji delavnice
Splošni cilji:
• Razvijanje radovednosti in spoštovanja do naravnega okolja.
• Spoznavanje osnovnih fizikalnih principov delovanja raket.
• Razumevanje vpliva različnih dejavnikov na gibanje raket (potisk, teža, zračni upor).
• Razvijanje spretnosti načrtovanja, izdelave in testiranja preprostih raket.
• Spodbujanje timskega dela, sodelovanja in komunikacije.
• Krepitev ustvarjalnosti in reševanja problemov.
• Doživljanje veselja ob opazovanju poleta rakete, ki so jo učenci sami izdelali.
Cilji po razredih:
1. do 3. razred:
• Učenci spoznajo osnovne dele rakete in njihovo funkcijo.
• Razumejo princip delovanja rakete (potisk, teža).
• Izdelajo preprosto raketo iz papirja in plastenke.
• Opazujejo polet rakete in opišejo svoje opažanja.
• Tekmujejo med seboj, katera raketa bo letela najdlje ali najvišje.
4. do 6. razred:
• Učenci spoznajo različne vrste raket in njihovo uporabo.
• Razumejo vpliv različnih dejavnikov na gibanje raket (potisk, teža, zračni upor).
• Izdelajo preprosto raketo iz papirja in plastenke.
• Izračunajo višino, ki jo bo dosegla raketa.
• Tekmujejo med seboj, katera raketa bo letela najdlje ali najvišje.
7. do 9. razred:
• Učenci raziskujejo različne modele raket in načrtujejo lastne modele.
• Uporabijo znanje fizike za izračunavanje optimalne oblike in velikosti rakete.
• Izdelajo preprosto raketo iz papirja in plastenke.
• Tekmujejo med seboj, katera raketa bo letela najdlje ali najvišje.
• Razpravljajo o vplivu človeške dejavnosti na okolje in o pomenu varovanja okolja.
Potek delavnice:
1. Uvod (5 minut):
• Učitelj predstavi temo delavnice in njene cilje.
• Učencem pokaže slike ali videoposnetke različnih vrst raket.
• Kratko razloži osnovne principe delovanja raket.
2. Dejavnost (40 minut):
• Učitelj jim predstavi navodila za izdelavo rakete.
• Učenci samostojno izdelajo svojo raketo po navodilih.
• Učitelj med delom nudi pomoč in odgovarja na vprašanja.
3. Izstrelitev raket (30 minut):
• Učenci se premestijo na igrišče.
• Vsak izstreli svojo raketo.
• Učenci opazujejo polet raket in beležijo svoje opažanja.
4. Zaključek (15 minut):
• Učenci razpravljajo o rezultatih poskusa.
• Podrobneje razložijo delovanje raket in fizikalne sile, ki vplivajo na njihovo gibanje.
• Izpostavijo kaj so se naučili in kaj jim je bilo pri delavnici všeč.
Datum: 30. 5. 2024
Čas dogodka: ob 15.00
Telefon: 040471286
E-naslov: krajnc.jozica@gmail.com
Šolska ulica 6, 2366 Muta
Telefon: 02 88 79 520
E-naslov: krajnc.jozica@gmail.com
Spletna stran: https://www.osmuta.si/
Vse prireditve >>
- slikanje v skupini na velik format
- v skupini so otroci različnih starosti
Cilji:
- sprejemanje mnenja drugih
- razvijanje strpnosti
- sodelovanje različno starih otrok
- razvijanje sproščenih odnosov in empatije
- razvijanje komunikacijskih veščin: poslušanje, izražanje mnenj, pomislekov, predlogov, idej
- razvijanje ustvarjalnosti in likovnega izražanja občutkov
a. Delavnica Microbit - TINE PAJK - 30. 5. 2024, ob 15.uri
- Od 4. do 9. razreda, skupina od 15 do 20 učencev
- Naslov PROGRAMIRAJ, USTVARJAJ, NAVDIHUJ
CLJI:
Pozna osnove delovanja Microbita
Zna izdelati preprost program.
Zna preiskusiti delovanje programa
b. NARAVOSLOVNA DELAVNICA – NEJC BABIČ, MARUŠA HRIBERNIK 1. DO 9. RAZRED – 30. 5. 2024, ob 15. uri
Cilji delavnice
Splošni cilji:
• Razvijanje radovednosti in spoštovanja do naravnega okolja.
• Spoznavanje osnovnih fizikalnih principov delovanja raket.
• Razumevanje vpliva različnih dejavnikov na gibanje raket (potisk, teža, zračni upor).
• Razvijanje spretnosti načrtovanja, izdelave in testiranja preprostih raket.
• Spodbujanje timskega dela, sodelovanja in komunikacije.
• Krepitev ustvarjalnosti in reševanja problemov.
• Doživljanje veselja ob opazovanju poleta rakete, ki so jo učenci sami izdelali.
Cilji po razredih:
1. do 3. razred:
• Učenci spoznajo osnovne dele rakete in njihovo funkcijo.
• Razumejo princip delovanja rakete (potisk, teža).
• Izdelajo preprosto raketo iz papirja in plastenke.
• Opazujejo polet rakete in opišejo svoje opažanja.
• Tekmujejo med seboj, katera raketa bo letela najdlje ali najvišje.
4. do 6. razred:
• Učenci spoznajo različne vrste raket in njihovo uporabo.
• Razumejo vpliv različnih dejavnikov na gibanje raket (potisk, teža, zračni upor).
• Izdelajo preprosto raketo iz papirja in plastenke.
• Izračunajo višino, ki jo bo dosegla raketa.
• Tekmujejo med seboj, katera raketa bo letela najdlje ali najvišje.
7. do 9. razred:
• Učenci raziskujejo različne modele raket in načrtujejo lastne modele.
• Uporabijo znanje fizike za izračunavanje optimalne oblike in velikosti rakete.
• Izdelajo preprosto raketo iz papirja in plastenke.
• Tekmujejo med seboj, katera raketa bo letela najdlje ali najvišje.
• Razpravljajo o vplivu človeške dejavnosti na okolje in o pomenu varovanja okolja.
Potek delavnice:
1. Uvod (5 minut):
• Učitelj predstavi temo delavnice in njene cilje.
• Učencem pokaže slike ali videoposnetke različnih vrst raket.
• Kratko razloži osnovne principe delovanja raket.
2. Dejavnost (40 minut):
• Učitelj jim predstavi navodila za izdelavo rakete.
• Učenci samostojno izdelajo svojo raketo po navodilih.
• Učitelj med delom nudi pomoč in odgovarja na vprašanja.
3. Izstrelitev raket (30 minut):
• Učenci se premestijo na igrišče.
• Vsak izstreli svojo raketo.
• Učenci opazujejo polet raket in beležijo svoje opažanja.
4. Zaključek (15 minut):
• Učenci razpravljajo o rezultatih poskusa.
• Podrobneje razložijo delovanje raket in fizikalne sile, ki vplivajo na njihovo gibanje.
• Izpostavijo kaj so se naučili in kaj jim je bilo pri delavnici všeč.
NAČIN IZPELJAVE
Fizično/osebnoTERMIN PRIREDITVE
Lokacija dogodka: Muta, OŠ Muta, Šolska ulica 6, MutaDatum: 30. 5. 2024
Čas dogodka: ob 15.00
KONTAKTNA OSEBA ZA PRIREDITEV
Jožica KrajncTelefon: 040471286
E-naslov: krajnc.jozica@gmail.com
PRIREDITEV IZVAJA
Osnovna šola MutaŠolska ulica 6, 2366 Muta
Telefon: 02 88 79 520
E-naslov: krajnc.jozica@gmail.com
Spletna stran: https://www.osmuta.si/
Vse prireditve >>